Notice: Undefined variable: highlight in /var/www/programmagazin.hu/article_v2.php on line 119

Notice: Undefined variable: teszveszcontent in /var/www/programmagazin.hu/article_v2.php on line 231
Mellesleg ProgramMagazin
   
Főoldal
Szórakozóhelyek
Nyereményjáték
Beharangozók
Beszámolók
Fellépők
Partyvideo
Keresés
Hírek

Felhasználó
Név:

Jelszó:

Bejelentkezés


Ajánlott oldalak:

- Love.hu
- Juj.hu
- Book.hu
- Ingatlanok.hu
- SportHirado.hu
- Tech.hu
- Talalka.hu


Hirdetés




Küldje el egy ismerősének a cikket! Nyomtassa ki ezt a cikket! A cikk betűméretének növelése A cikk betűméretének csökkentése
 
2006-10-02 12:35:23
Bulvár
Walz Hardcore Pagani - Magyar formatervezés olasz sportkocsi érzéssel

Az olasz sportkocsik utolérhetetlenek a formatervezés terén. Persze nem csak ennek köszönhetik legendájukat, hanem a műszaki fejlesztéseiknek és a vérforralóan muzsikáló nagyteljesítményű motorjaiknak. Még a nevek hangzása is különleges: Lamborghini, Ferrari, Alfa Romeo, Bugatti, Pagani…


A Wild októberi címlapja - Dundikával és a Paganival

A leg-lepukkantabbnak tűnő olasz vidéken is előfordulhat, hogy az egyik faluban egyszercsak egy kis autógyárral találod magad szemben, ahol az irigyelt, vágyott ragadozók fészke van. Csúcstechnológiával, ám mégis kézimunkával rakják össze ott az autókat, szinte olyan, mint a motorépítés.

A Pagani gyár egy olasz város mellett áll. A Walz Hardcore legújabb építése (A teljesen kész állapot most érkezett el!) egy gyönyörű sportkocsinak, a Pagani Roadsternek a mintájára készült, kétkerekű értelmezésben.

A motor építtetője, Bader úr, hazánkban élő üzletember, aki Pagani rajongó, és rendelkezik is ilyen autóval. Egy kiállításon találkozott Bajzáth Petiékkel, és mikor meglátta néhány épített motorjukat, benne is megszületett a régóta érlelődő elhatározás. Készíttet egy Pagani motort, melyet tisztelete jeléül a gyár jelenlegi tulajdonosának ad át ajándékba. Igazi OCC-s szappanopera történet, csak ezt az élet hozta, és itt Magyarországon!

A terv az autó vonalvezetése és jellemzői alapján született. Az autó kipufogórendszere nagyon jellemző, négy külön csövön jön ki az égéstermék, a kör alakú lámpák egymás felett helyezkednek el, a karosszéria vonala pedig meseszerű. Így alakult ki a győri műhelyben a motor vonala is, minden egyes eleme fémlemezből lett meghajlítva.

A kipufogócsövek a hátsó ülés helyén mennek hátra, ami a Pagani kéményrendszer csapdája. A kecses vonalat kipufogóburkolattal nehéz lett volna megoldani, a gumi közelébe pedig az álmoskönyv nem javasol 800 fokos forró vasakat. Ha oldalt mennek a csövek, sokkal szélesebb a hátsó elem, maradt tehát ez a megoldás. Hát, önfeledt hátradőlést nem kell erőltetni menet közben, ha mégis elfeledkezünk magunkról, emlékezetes lesz a nap. Égésápoló spray-t feltétlen vigyünk magunkkal, és az esetleges csomagokat is jól gondoljuk meg, hova pókozzuk fel.

Pagani úr Modenából érkezett Magyarországra, ekkor látta először a motort. Meg volt döbbenve tőle! Nagyon tetszett neki. Azt mondta, hogy ő egy vérbeli olasz motoros, és használni is fogja a gépet. Ezért olasz rendszám és vizsga lesz rajta.
Néhány kérése volt a művel kapcsolatban. Pár kapcsolót és az önindítógombot szerette volna kicseréltetni eredeti Pagani-ra. Ezeket az olasz gyárból csak a fotózás után kapta meg a győri műhely, így most még nem azok szerepelnek.
Rövidesen el is hagyja hazánkat a motor, de kiállításokon biztosan viszontláthatjuk még.


Retép
Modell: Dundika
Ruhátlanság: www.redlights.hu

Techno:
Típus: Walz Hardcore Pagani
Építő: Walz Hardcore Hungary
Váz: Walz Hardcore – Le Mans Single (féloldali lengőkar)

WHC Hungary átalakítással
Blokk: RevTech 110 köbinch
Váltó: Baker 6 seb.
Porlasztó: Mikuni
Gyújtás: Dyna
Légszűrő: RevTech
Kezelő-, és lábszervek: Walz Hardcore
Felnik: elöl-, hátul 18 colos Rick's egyedileg ehhez a motorhoz gyártva
Gumik: Metzeler 130/70 x 18, 280/35 x 18
Szíjkerék: Rick's, egyedileg ehhez a motorhoz gyártva
Fék: PM (Walz Hardcore kivitel)
Féktárcsák: Rick's
Első villa: Walz Hardcore
Hátsó felfüggesztés: Legend Air, állítható magasságú légkamrás
Kormány: WHC Hungary
Sárvédők: WHC Hungary
Olajtartály: WHC Hungary
Tank: Walz Hardcore WHC Hungary átalakítással
Műszerek, órák: Nova MMB
Lámpák, indexek: Hella, Kellerman
Festés: NanuArt – Veszprém

A fenti cikket sok más érdekes cikkel együtt a Wild Magazin legújabb számában találhatjátok meg.

Íme egy kis ízelítő a tartalomból:

Motorépítő Világbajnokság Sturgisben
Megint tarolt a retro, és az első három hely nem amerikaié lett. Ez talán tudatos hosszútávú kedvcsinálás a nevezéshez, az irányváltás pedig lehet mesterséges? A zsűrizésben a legkomolyabb szerep a szponzoroké, a rendező AMD pedig annyit tesz magyarul: amerikai motorok forgalmazója.
És magyar eredmény is született!

U Projekt – a VB győztes motor
Az idei Motorépítő VB győztese, a japán Chicara Nagata, a retro hullám hátán egy
70 éves blokkot épített be hajtóműnek. Az alkatrészek ékszerszintű kidolgozása, valamint a technikai megoldások áttanulmányozása után érthetővé válhat, mitől
lehet világbajnok egy motor…

West Coast Choppers építés – Müce tolmácsolásában
A softail jellegű építések mellett viszonylag ritkábban találkozni hátsó rugóstagos motorokkal. A 240-es hátsókerékkel gördülő Harley West Coast Choppers stílusban épült.

V8-asok az erődben
V8-as és V2-es hangok dübörögtették meg
a Komáromi Erőd falait. Volt autó, amelyik a levegőbe ugrált, és volt, amelyik széttaposta a többit!

A Gigamachine halálfejes
A Gigamachine építőműhely softail lowridere homogén, élénk színektől mentes.
Az alakján kívül mégis megragadja a figyelmet a fényezés. Gyengébb idegzetűek elmenekülnek a motor mellől. Ennyi halálfejet…

Új HD szalon Nyíregyházán / Ruhagyűjtés a Csángóknak

Faaker See

Pirates Family buli

Demonstráció
Soha nem cseszett még így ki kormány velünk. Soha még ennyi motoros nem volt itthon együtt. Soha nem látott fegyelemben és rendben demonstrált kb. húszezer motoros. Nem is foglakozott a sajtó velünk…

George Lang kalandjai

Iron Horses buli, Szalkszentmártonban
Sárga fekete színben pompázott a szalkszentmártoni sziget… Félsziget. Háromnegyedsziget.

Trianon túra, 2. rész:
a Felvidéken

Párkány, Dunafest

Görbe Sanyi a Motorépítő Világbajnokságon!
A VB a résztvevő szemével

Kunmadaras
A félkarú harcos

A Gönyűn épített Honda VFR 750
Streetfighter elsődleges problémája a gyárilag nagy súlya volt. A nagy hélium léggömbök rákötése helyett más megoldást választottak. Az utcai harcos így már kész a harcra – és szép is!

Walz Hardcore Hungary építés: a Pagani
Bajzáth Petiék valami olyat hoztak létre, ami még nemzetközi szinten is szenzációszámba mehet! Nem szokások alapján építettek motort, hanem olasz sportkocsi stílusban. Reméljük Dundika mellett azért sikerül koncentrálni a motor formavilágára, és technikai megoldásaira is.

Hangsebességgel

Honda Weekend
Orfűn az egy településre eső Hondák száma soha nem látott magasságokba kúszott!

Kunmadárról a Nitró Olimpiára
Ha a hegy nem megy Mohamedhez… Hadnagy Józsiék felkerekedtek, és megnézték a drag EB-t Hockenheimben. A járművek, az adottságok hihetetlenek a direkt drag célra épített pályán!

Patinás klasszikusok
Klasszikus autók és motorok parádéja, gyorsulási versennyel. Mire nem jó a volt keletnémeteknél az orosz reptér…

Csajok a motoron

Életképek

Rangers MC Relax Weekend

Életünk része: a káromkodás

Veterántalálkozó Ladánybenén

Pf 701/1000
Hunhír
Médiafigyelő

A cikket írta: Mellesleg

Kapcsolódó linkek:
Red Lights
A Wild magazin honlapja
 
 
 Aukciók a TeszVeszen
 www.teszvesz.hu További aukciók   


online: 1

Kiemelt beszámolók




















Kiemelt beharangozók

Mellesleg stáb felbukkanása

ProgramMagazin | HumorMagazin | FérfiMagazin | NőiMagazin | MobilMagazin
MoziMagazin | ZeneMagazin | Mellesleg.FM | Minos képregény | Történetek | Chat.hu
 
Mellesleg Programmagazin v5.4 - (c) Mellesleg Network Szövetség

Impresszum     Adatvédelem